Photomonth_rss Photomonth_facebook Photomonth_youtube Photomonth_sklep
Photomonth_miesiac_fotografii_w_krakowie_maj_2011_pl
Photomonth_krakow_baner_2010_kiedy_ramy_czasowe_pl
Jeżeli chcesz otrzymywać, itp.
banery_trio
photo.mov
krakow_photo_fringe
showOFF 2013
Show-off-baner
Lablab-baner
Akademia-baner
Sklep-baner
Photomonth_krakow_ministerstwo_kultury Photomonth_krakow_cracovia Photomonth_krakow_6zmyslow Photomonth_krakow_fundacja_sztuk_wizualnych
MIESIĄC FOTOGRAFII W KRAKOWIE — 2012 Photomonth_kropki_duze

GOTOWE Photomonth_kropki_duze

GOTOWE
Stanisław Boniecki
Kurator: Maciek Ĺťakowski
 
 
 
Boniecki, Zakowski_Gotowe  Te Thomas Acop - iStockphoto
Stanisław Boniecki, Maciej Ĺťakowski, Gotowe © Te Thomas Acop - iStockphoto
 
 
 
Jaki wpływ na otaczającą nas „rzeczywistość obrazkową” ma funkcjonowanie banków zdjęć oraz ich struktury? Ogromna większość fotografii, z którymi na co dzień mamy kontakt w postaci ilustracji do tekstów oraz reklam, pochodzi z międzynarodowych serwisów oferujących setki tysięcy, jeĹźeli nie miliony gotowych do publikacji obrazów wyposaĹźonych w odpowiednie tagi umoĹźliwiające przeszukiwanie baz. Mechanizmy wyborów i wykorzystania zdjęć ze „stocków” stanowią w duĹźej mierze o ekonomii politycznej masowego wykorzystywania fotografii, w chaotycznie zglobalizowany sposób tworząc krajobraz fotograficznych reprezentacji, m.in. pojęć, procesów społecznych czy dyskursów. Jak wygląda sukces, a jak szczęśliwa rodzina? I na którym etapie procesów kreatywnych, społecznych i handlowych podejmowana jest ta decyzja?
 
 
 
Panel dyskusyjny
1.06, 18:00 Zdjęcie z banku
Udział wezmą: Anna Bajorek, Stanisław Boniecki, Maciek Ĺťakowski